16 stycznia 2012

I tak mi smutno..




I tak mi smutno.. Minęły lata..
Odeszłam jak gwiazda, co nic nie zmienia
Błysnęłam.. Zgasłam..
I po mych światach
Zostały tylko senne marzenia..
Powiewem skrzydeł
Zleciałam zza światów
By spojrzeć na twarze tak bardzo mi drogie
I zobaczyłam, że nie ma brata
Ni przyjaciela.. co zwał się Człowiek..
I zobaczyłam błękitne morza
I szarość plaż.. ludzkie cierpienia..
Więc po co żyłam.. Kiedy swym sercem..
Nic wam nie dałam.. Świat się nie zmienia..
Po co istniałam.. Minęłam z wiatrem..
Jak płatek śniegu wtopiony w kałuże
I tyle tęsknoty.. i tyle kwiatów..
I gwiazdy ogromne, a łzy nie duże
Chciałam choć dłonią obudzić serca
Spojrzeniem chciałam otworzyć duszę
Wszystko to było tylko marzeniem
Odeszłam w ciszę.. Znów odejść muszę..
I smutek tylko jak kropla wody
I pustka wielka.. I łza czerwona..
Dałam wam miłość.. Dałam wam siebie..
Lecz wichru śmierci.. nic nie pokona
Dopóki ze snu, nie zbudzi się świat
I uśmiech prosty, nie ozłoci drzewa..
Niech więc wam chociaż zaśpiewa wiatr
I woda w strumieniu.. zaszumi.. Ewa
Ja tylko cichym stanę się drzewem
Będę znów marzyć.. i będę śnić..
A kiedy przyjdziesz..
Powiem ci EDEN..Szmerem gałęzi nauczę żyć..
A więc gdy wzejdzie, noc cicha dookoła
Popatrz się w gwiazdy.. Zawołaj mnie..
A byłam ogniem.. I byłam wodą..
Dziś snem tylko będę
Człowieku.. W twym śnie..
















                                                                                    
                                                                  



1 komentarz:

  1. Jest przepiękny!!!!!!
    Zwłaszcza ulubiłam;
    "Niech więc wam chociaż zaśpiewa wiatr
    I woda w strumieniu.. zaszumi.. Ewa
    Ja tylko cichym stanę się drzewem
    Będę znów marzyć.. i będę śnić..
    A kiedy przyjdziesz..
    Powiem ci EDEN..Szmerem gałęzi nauczę żyć.."

    OdpowiedzUsuń